港女睇戲遲大到實錄


港男約港女睇戲, 港女照例遲大到至少半小時.
港女對港男說: "早入場咪又係要看 Fancl 廣告!!" /
"開頭個十五分鐘咪出片頭字幕!! 睇少一陣唔使死的" /
"套戲下個月/下禮拜/聽日都出碟啦, 到時再睇過咯" /
"車, 唔係陪你來看, 你都係上網 download架啦!!"
(真實情況: 當然是港女用盡最後一刻來血拼...
"同我每隻色包起一件!!... 有冇搞錯, 十九幾廿張卡, 冇一張碌到!!??... 點做的你地, 係咪要我去投訴你地..." (完全忘記了約人看電影, 直到電話響起)
***
如果不幸地, 是男的稍微遲了幾分鐘.....
港女說的是:
"作死呀你!!! 你累我睇少一分鐘羅拔柏狄臣/ 羅拔唐尼/ 畢比特/ 里安納度/ 劉華/ 黃曉明, 你點補償我先!!?? 係咪你做番比我睇先?? 你都唔熙我架啦, 我地分手啦!!"

沒有留言:

張貼留言