男友話我個胸平....


男友前女友個胸好大, 佢同我一齊, 會唔會唔慣或者將我地比較? 對唔住, 3 級左少少.

我得34C咋! 我個人覺得唔係大都唔算細遮, 我無法可施下去了貼相區看看其他女仔的身材, 只有兩個比我大, 其餘的都比我細.

我男友以前的女朋友個胸大到跌落條腰度, 個樣就普通啦.但肯定可以接受.講真, 佢以前個女友可能又真係好大, 我都無朋友係咁.


我以前個男友無特別話我平, 親熱時仲好肉緊, 好ENJOY. 但係衣個男仔, 我真係好鐘意佢, 佢又高又叻,係我心目中的完美, 不過, 佢摸完我之後, 佢真係問我點解個胸無肉嘅?令我好唔開心!

我好想話佢點解你下面咁細, 但其實又唔係細, 仲好大, 我都好驚, 所以實在開唔倒口, 如果佢話係咩, 不如你試下呀, 我除非完全唔HIGH, 如果我HIGH, 我一定自討苦吃.所以無講.

其實, 佢一隻手都夠喳,佢隻手係加大碼, 我試過自己隻手係嗟唔晒架.以外型, 我都覺得我己經足夠叫有胸, 但肯定唔係嚇人的大胸, 但係點算? 我原全唔想再比佢掂.

我問過一些男性朋友, 佢地話李嘉X都好平, 但靚MA. 我又無李嘉X咁靚!

我自問都算靚過佢前度, 但係我衣家比佢講的說話HURT左. 姊妹們有無經驗?
























沒有留言:

張貼留言